Transporty
Informacje transportowe TAX s.c. Jakub Rutkiewicz Marta Rutkiewicz
2024 kolonie i obozy w Runowie Pałac pod Bocianim Gniazdem
TRANSPORT za dopłatą odbywać się będzie PKP, busami lub autobusami rejsowymi przy min. 6 os. z danego miasta, pod opieką wykwalifikowanego konwojenta. Organizator zastrzega sobie możliwość wyjazdu w dniu poprzedzającym imprezę, przesiadek zmiany rozkładu jazdy, oraz środka transportu. Szczegóły miejsc zbiórek, oraz godziny i daty wyjazdów podane zostaną na tydzień przed obozem. Przejazd nie zawsze odbywa się najkrótszą trasą. Jeździmy w dzień! W dniu przyjazdu autobus na ośrodku będzie około 18.30. W dniu wyjazdu autobus zabiera dzieci po śniadaniu około 8.30. Na Podróż powrotną zapewniamy wszystkim z konwoju suchy prowiant i wodę.
Przyjazd samodzielnie na ośrodek w dniu przyjazdy od godz. 15:00 do 18:00. Odbiór dzieci w dniu wyjazdu od godziny 8.30 do 11.00.
Ze względu na obowiązujący czas pracy kierowców autokary odjeżdżają nie później niż 15 min po godzinie zbiórki. W przypadku mniejszej liczby zgłoszeń niż minimalna Organizator zastrzega sobie prawo odwołania wyjazdów na imprezę z danej miejscowości, ze wskazaniem najbliższego miejsca zbiórki. Na przystankach pośrednich mogą wystąpić opóźnienia z przyczyn niezależnych od organizatora.
Przyjazd autokarów do ośrodka planowany jest ok godz.18.30, niemniej realny czas przejazdu jest uzależniony od warunków drogowych, potrzeb dzieci podczas podróży oraz przepisów regulujących czas pracy i przerw kierowców.
Wielkość bagażu uczestnika ograniczona jest do 2 sztuk bagażu o łącznej wadze nieprzekraczającej 30 kg (bagaż główny i niewielka podręczna torba + ew. śpiwór i karimata). Kierowca lub konwojent ma prawo, w przypadku braku miejsca, odmówić zabrania nadbagażu. Bagaż należy opisać imieniem i nazwiskiem oraz kolonią, na którą jedzie uczestnik (RUNOWO …).
Szczegóły transportu drogą kolejową, zostaną podane na 3 dni przed wyjazdem. Na stacjach pośrednich koloniści dosiadają się do grup i konwojentów. Informacje szczegółowe o miejscach w wagonach, konwojentach i godzinie wyjazdu podane zostaną na 7 dni przed wyjazdem na stronie organizatora i 3 dni sms. W przypadku rezygnacji z transportu na 5 dni przed i później organizator pobierze opłatę zgodnie z tabelą dopłat za dane miejsce dojazdu.
!!! WAŻNA INFORMACJA !!!
Transport odbywa się we współpracy z BT BUT z Warszawy. W Autokarach będą konwojenci, piloci lub opiekunowie BT BUT. Transport autokarowy może być z przesiadkami w Toruniu.
Tel alarmowy 664097679 będzie czynny tylko w czasie transportu poza godzinami pracy biura (godziny pracy biura pn - pt 9-17)
W dniu wyjazdu/ powrotu można dzwonić na nasz telefon kontaktowy 602 445 113
Telefon alarmowy ośrodka 602445113
telefon do kierownika kolonii 501 385 301
Transporty Tabela | ||||
miejscowość | przystanek | wyjazd | powrót | dopłata |
RUNOWO | Przyjazd własny | 15.00 | 11.00 | 0 |
Białystok | Stacja paliw LOTOS, ul. Produkcyjna 97c przy McDonald's | 04:45 | 20:30 | 280 |
Bydgoszcz | Stacja paliw MOYA ul. Bydgoskich Przemysłowców 25 | 10:45 | 14:30 | 200 |
Częstochowa | Stacja paliw CRAB ul. Gościnna 81 (A1 rejon węzła Częstochowa Południe) | 07:45 | 17:45 | 260 |
Gdańsk | PKP informacja zostanie podana na 7 dni przed imprezą | 150 | ||
Głogów | Stacja paliw BP przy KFC, ul. Legnicka 15 | 06:30 | 19:10 | 280 |
Gniezno | S5 MOP Pierzyska przy KFC w kierunku na Bydgoszcz | 09:45 | 15:45 | 200 |
Katowice | Stacja paliw ORLEN, ul. Murckowska 22 p. Burger King | 06:15 | 19:00 | 300 |
Koszalin | Transport PKP dosiadanie do pociągu relacji Szczecin - Lębork | 200 | ||
Kraków | Stacja paliw BP, ul. Mirowska 201, p.KFC okolice węzła Mirowskiego A4 | 05:00 | 20:00 | 300 |
Kutno | A1 Bar u Zbycha przy węźle Kutno Północ | 10:00 | 15:15 | 200 |
Legnica | Stacja Paliw ORLEN, ul. Chojnowska 154 / róg Domeyki | 05:30 | 20:10 | 280 |
Leszno | stacja paliw SHELL przy McDonald's, Lasocice, Szkolna 1a, okolice węzła S5 Leszno Zachód | 07:45 | 18:00 | 260 |
Lębork | Transfer z i na dworzec PKP godzina do uzgodnienia | 100 | ||
Lubin | Stacja paliw ORLEN, ul. Leśna 2 (róg Legnickiej) | 05:50 | 19:50 | 280 |
Lublin | Stacja paliw ORLEN, ul. Gęsia 2 | 05:15 | 20:15 | 280 |
Łódź | A1 MOP Wiśniowa Góra Wschód, w kierunku Gdańska | 09:15 | 16:15 | 200 |
Nisko | Stacja paliw ORLEN, ul. Nowa 1 | 04:00 | 21:30 | 300 |
Piła | Parking przy Barze Nad Zalewem (północna obwodnica DK10) | 09:00 | 16:30 | 200 |
Piotrków Tryb. | Stacja paliw ORLEN, ul. Sikorskiego 43 | 08:45 | 16:45 | 250 |
Polkowice | Stacja paliw ORLEN, ul. Jana Pawła II 50 | 06:10 | 19:30 | 280 |
Poznań | Stacja paliw SHELL, ul. 28 czerwca 1956, róg ul. Dolna Wilda (przy Lidlu) | 09:00 | 16:45 | 220 |
Radom | Stacja paliw ORLEN, ul. Wojska Polskiego 120 przy McDonald's | 07:00 | 18:30 | 250 |
Rawicz | MOP Dębno przy trasie S5 | 07:00 | 18:15 | 280 |
Rzeszów | Stacja paliw ORLEN, ul. Lubelska 46 | 03:00 | 22:30 | 300 |
Szczecin | Stacja paliw CIRCLE-K, ul. Gryfińska 60 róg ul. Struga lub PKP informacje 7 dni przed obozem | 250 | ||
Toruń | Parking przed dworcem PKP, Toruń Miasto (ul. Skrzyńskiego) | 12:00 | 13:30 | 180 |
Wałbrzych | Stacja paliw MOL, ul. Wrocławska 144 | 04:00 | 21:30 | 300 |
Warszawa | Parking Stadion Narodowy pomiędzy PKP W-wa Stadion a Al. Zieleniecką | 07:30 | 18:30 | 220 |
Włocławek | A1 MOP Machnacz Północ kierunek Toruń, stacja paliw CIRCLE-K przy McDonald's | 10:45 | 14:45 | 200 |
Wrocław | Bielany Wrocławskie, Stacja Paliw AMIC ENERGY, ul. Czekoladowa 16 (przy Pizza Hut / Starbucks) | 06:00 | 19:00 | 280 |
Zambrów | Stacja Paliw ORLEN, ul. Ostrowska 31 | 05:30 | 19:45 | 280 |
transport PKP może się nie odbyć informacja na tydzień przed obozem.
OGÓLNE INFORMACJE DLA KOLONISTÓW I RODZICÓW
Dane adresowa ośrodka:
Biuro ośrodka „Pałac pod Bocianim Gniazdem” w Runowie
Runowo 23, 76-230 Potęgowo
Tel.: biuro 59 811 51 49 lub 602 445 113
e-mail: biuro@runowo.pl
Telefon do kierowników kolonii:
telefon do kierownika kolonii 501 385 301
Telefon w sprawie transportów: 602 445 113
Informacje ogólne: 501 385 301
Faktury i płatności: 502 206 372
WAŻNE – KAŻDY UCZESTNIK KORZYSTAJĄCY Z TRANSPORTU PKP WINIEN POSIADAĆ AKTUALNĄ I PODPISANĄ LEGITYMACJĘ SZKOLNĄ osoby nie posiadające legitymacji proszone są o zgłoszenie tego faktu wcześniej!
Informacje kolonie co zabieramy ze sobą 2024
WAKACJE W SIODLE- Profesjonalny Obóz Jeździecki | My Little Pony
Co ze sobą warto zabrać:
- bryczesy do jazdy konnej lub wygodne spodnie (leginsy, dresy)
- kurtka nieprzemakalna, bluza lub kamizelka
- długie skarpety
- Sztyblety lub sztylpy, oficerki, gumowce lub inne buty za kostkę do jazdy konnej
- kamizelkę ochronną do jazdy konnej (można wypożyczyć w ośrodku za darmo)
- buty turystyczne do wędrówek
- klapki, kąpielówki,
- przybory toaletowe, ręcznik
- latarka,
- czapkę lub chustkę na głowę OBOWIĄZKOWO!
- spray na komary i owady i kleszcze
- Kieszonkowe (średnio ok. 20 zł na dzień)
- Rękawiczki (można zakupić na miejscu)
- WAŻNA legitymacja szkolna TYLKO PRZY TRANSPORCIE PKP!
- Wakacje w siodle – osoby zdające odznaki jeździeckie JK Brązową lub Srebrną Należy zgłosić się do systemu ARTEMOR PZJ instrukcja w załączniku
- Wypełniona karta uczestnika wraz z zaznaczoną dietą — karta generuje się sama przy wypełnianiu umowy (strona 3 i 4)
- oświadczenie zgoda jazda konna link do pobrania
- upoważnienie do podawania leków link
Podczas kolonii mieszkamy w pokojach w Pałacu lub klimatyzowanych domkach. Podział na pokoje i domki następuje po przyjeździe. Wszelkie uwagi dot. kto chce z kim być prosimy zgłaszać wcześniej.
W naszej stajni prowadzimy także mini komis z artykułami jeździeckimi. Będzie dodatkowo możliwość zakupienia nowych drobnych akcesoriów jeździeckich.
Podczas jazd konnych używamy atestowane kaski oraz ochronne kamizelki jeździeckie. Można przywieźć je ze sobą albo wypożyczyć na cały obóz bezpłatnie.
Drodzy państwo każdego dnia będzie krótka foto relacja z kolonii, można nas śledzić na:
https://www.facebook.com/runowo
* Dotyczy tylko osób nieposiadających odznaki.
Wszyscy uczestnicy, którzy chcą zdawać odznaki JK, BOJ, SOJ muszą być zarejestrowani w systemie artemor PZJ i mieć założone konto.
Bez założenia konta nie ma możliwości zapisywania dzieci na egzamin.
Instrukcja rejestracji w systemie artemor:
1. Proszę wejść na stronę artemor.pzj.pl
2. Po prawej stronie jest kluczyk --> zaloguj się
3. Wyświetli się - załóż konto.
4. Wyświetli się arkusz rejestracji osoby --> wpisujemy dane dziecka ( rejestracja jest 3-
stopniowa)
Bardzo ważne jest , aby podać maila , na który przyjdzie numer PZJ i hasło do założenia
konta.
5. Na podany mail przychodzi nr PZJ i link aktywacyjny.
6. Następnie , należy ustawić nowe hasło - zapamiętać hasło.
7. Wpisując nr PZJ i hasło wchodzimy na konto dziecka.
8. Pierwsza ikona po lewej stronie --> kalendarz odznak ( klikając go można sie zapisywać na
wybrane odznaki ).
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z P. Aleksandrą Zielińską , nr tel 514165725.
ADRENALINA TEAM, Mali Giganci
Co warto ze sobą zabrać:
- buty 2 pary w tym jedna za kostkę na wędrówki
- mundur (jak masz)
- stare rzeczy do brudzenia na zajęcia survivalowe (dresy, moro itp.)
- latarka, czapka, chustka, wełniane skarpety, zwykłe skarpety
- kurtka nieprzemakalna, kąpielówki, klapki,
- przybory toaletowe, ręczniki, spray na komary i owady
- Karimata, śpiwór, jasiek (mieszkamy w namiotach NS)
- Bidon lub manierka, Mały plecak podróżny na wycieczki piesze
- WAŻNA legitymacja szkolna TYLKO PRZY TRANSPORCIE PKP!
- Podpisana zgoda na zajęcia paintballowe OŚWIADCZENIE PAINTBALL I SURVIVAL>
- Wypełniona karta uczestnika wraz z zaznaczoną dietą
- Przybory survivalowe, noże i inne niebezpieczne przedmioty deponujemy u opiekunów. są wydawane na określone zajęcia.
- upoważnienie do podawania leków link